Wednesday , April 14 2021

Gambar Harun Salim Bachik peluk Liyana Jasmay

Ketika sesi penggambaran perasmian tayangan rasmi filem Duhai Si Pari-Pari Bulu, HSBC didapati memeluk mesra Liyana Jasmay. Mungkin sekadar beranggapan bergambar seperti memeluk anaknya sendiri.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

9 comments

  1. kite mmg digalakkan mengeratkan silaturrahim tp harap2 berpada2 lah..

  2. peluk macam anak sendiri pun tak boleh dan hukumnya tetap haram. bodoh, babiii

  3. asal liyana yang happy gile dapar peluk dia. liyana peluk lagi erat. ntah pape budak tu.

  4. eh citer ni layan gak.. teknik pengambaran dia seriously professional not like other malay films. u guys shud watch this film.

  5. sedapnya dapat peluk…

  6. xmalu toi nk pelok2 mcm tu..wlpn dlm cte as ayah pn..jgn la smp mcm tu..tu bkn muhrim..bengong punye filem..memalukan jer..!!xtau adab dose ke ape..nk filem meriah n untung halal haram sume dilupekan..tu la artis2 mesia..pengarah ke same je!!

  7. mamat tu kan dah jd pengerusi apa tah..y seni2 tu…bakal kaya tu..
    stakat umur..apa la sgt…bung mokhtar leh kawen ngn zizie ezzette what??ada duit..smua leh dpt artis maa……