Sunday , January 23 2022

(Gambar) Inul Daratista dilihat Pregnant

inul_daratista_di_pn_jakpus-20090319-001-anto

Inul Daratista dilihat sedang pregnant ketika menghadiri ke mahkamah berkenaan kes pelanggaran hak cipta lagu-lagu Guru Nahum Situmorang. Lagi gambar pregnant—nya sila layari Kapan Lagi.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

4 comments

  1. syoknya jadi laki dia…puas kena gelek, haha!

  2. hahahahah…susah hti jer aku tngok die ni…perut cm nak meletup…dah tau pregnant jgn la ketat sngat pakai bju…nampak terbungkang ha kt situ…hheheehheeh

  3. rasernyer tu baby tabung uji kan??

  4. wei.. ni maid indon aku ni, apsal leh terlepas kat sini ?