Sunday , September 25 2022

Gambar Janda Radhi OAG

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

6 comments

  1. diaorang nie dah divorce ker???ish…ish..ish…

  2. cun tu cam minah jepun..
    tp penah jumpe live, mata bengkak die takleh blah la.

  3. mata bengkak sebab kaki layan stone mcm radhi gak kot.. wakakaka

  4. kesian si radhi tuu kene cerai ngan is3 dier…. 🙁 kalo aku x mampu nak bercerai ngan suami aku….

  5. satu gambaq, menceritakan 1001 tanggapan… kalu 2 gambaq, dh 2002 tanggapan..

    dr 2002 tanggapan tu, brapa byk plak tanggapan yg berunsur fitnah atau mengutuk atau mencela..??

    tah brapa bakul dh dosa korg hanya dgn buat tanggapan yg mcm ini.. wpon hanya dengan 2 gambar..

    kan lebeh baik tgk jer gambar tu, nasehat sesama kta, yg baik jd tauladan, yg tak baik jdkan sempadan.. ini tidak, lg nk kutuk2 lg bini org tu, siap leh tau bonjol tu sbb tgh naik..kalau tanggapan tu salah, dh kira fitnah dh kot..

    pikir2 la…

  6. Hope tragedi anak lemas bru2 ni mnjadi iktibar kt depa ..