Monday , January 25 2021

Gambar Lisdawati di RAP ada unsur lucah?

Agak selamba juga Lisdawati bergambar dalam akhbar RAP milik Harian Metro hari ini. Isteri kepada Fauzi Nawawi yang mempunyai seorang cahaya mata dengan berani menayangkan bentuk tubuhnya yang masih anggun.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

19 comments

  1. pergh..gambar x agak2…

  2. nice ass….hole

  3. ketat gle..dh kawen pn prangai mcm jamban lg..ape nk jd!!

  4. x sedor diri!!

  5. x sesuai aaaa..

  6. sukati dia ler.bising jer kome sekalian ni.mcm baeeekkkk sangat.piiirahhhh!!!perangai ngater org jer lebih!

  7. namesis…ko ni lisdawati ke??hahaha…nyamar eyh??

  8. fuhhh bontot lawa-lawapun..kentut sama gak prot pretttttttt

  9. Aku pun ada perasan ari tu.. Ingat awek mana tadi sekali bini orang la

  10. aku setujuuuu……..kentot busuk jugakk!!!

  11. syukurla dia post mcm ni ada bahan urut batang.

  12. BONTOT ORI KE TU..YG AKU TAU ADA SPENDER GETAH KAT BAHAGIAN BONTOT.

  13. bile kate artis ni x berilmu..marah..tp dah hakikat kebanyakkan
    nye mmg x brilmu…

  14. aku suka…
    Nampak sedap, nampak enak, nampak menyelerakan…

    Org lain tak suka tak ape, yg penting aku suka…

    Nyumm..nyumm..sluuurrppp…

    Oh Lis, come here bebeh…

  15. haha..klaka bce komen u all..
    tp, wat eve, da kwen tu jgn la xpose gaye cenggitu..ttp satu bdan skalipon, tapi kalw da pose cenggitu, xgune gak..
    laki die xmara plak…

  16. wahai suami lis, kami tahu, dosa masing2 tanggung…tp jagalah 'harta' (isteri) mu elok2…klu blh 'tutup', lg bagus….sume yg lis buat, berada di bahu anda…dunia n akhirat…

  17. (^_^)v apapun, jangan menghakimi orang lain..pisss kacang pissss…

  18. eleh… pakai spender ada padding boleh la tonggek2, kalau berani jangan pakai spender la amek gambar…..

counter statistics