Wednesday , September 23 2020

(Gambar) Zarynn Minn nampak lurah

Disebabkan anda artis, nampak lurah walaupun sedikit adalah suatu isu bagi blog ini. Hahaha. Lagi gambar Zarynn Minn di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

13 comments

  1. rasa tak tahan sangat buka je baju tu…lagi senang…

  2. rasa nk top cepat baik telanjang je terus..lagi cepat meletup2..

  3. sape pompuan ni? artis porno ker?aahhahaaakkss..

  4. ntahnye… classssss sgt ke seksi2 tu?? slame ni elok je sopan.. nk glemer sgt ke pn??? glemer ke cmni?? meluat + nyampah hade le.. elok2 haku suke, jd geli plak dh..

  5. artis xde maruah mmg mcm tu~!!!

  6. pakai baju sok2 alert aaa sket..

  7. mcm dia sorang je ada buah dada,knp pompuan melayu jadi cam ni

  8. hehe..nalansit…mmg dia suka bg tgk…

  9. apa tjun tu

  10. Tu kan pelakon Kem 505 bukan?.

  11. Psl tyg dada punnk kecoh,pe la penulis ni..dn kpda yg ckp geli pe la x demaruah la,x yah la berlagak bagus sgt,esok kakang dpn mata,sapu gak,dasar org melayu

  12. Betol to kslapan kita kita hrus trlbh dhulu

  13. Kslpn kita hrus dinilai dhulu

counter statistics