Wednesday , December 8 2021

Ifa Raziah, Keluarga & Tanpa Make-up

l_8b76d3bd426c4ba6b61e90ca9fda1649

l_da007610b4234421b7a4193ef01d8306

l_e4ae0381d579488ea19702ba311e3bc0

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

10 comments

  1. ok apa.. menten!!

  2. menten tuuuuu okay ler tuu……..

  3. tomey2..hahhahaha.plastik

  4. cantik apa..tanpa make up pun…

  5. kiranya ok la tu

  6. kak ifa ni ada iras2 muka macam kakak sayalah…heheee

  7. memangla mantain…kan ifa dah bagi pengakuan yg dia cucuk vitamin dan kolagen so tak heranla…tak payah mekap pun tak pe…

  8. habis…yg cocok pun tak pakai make up
    mcm hantu je aku nengok
    tp ifa mantain la…
    cuma dia ni dlm MHI aku nengok
    nampak sgt la mcm org kurang berilmu
    hehehe
    takpe la janji dia dpt belajar

  9. habis…yg cocok pun tak pakai make up
    mcm hantu je aku nengok
    tp ifa mantain la…
    cuma dia ni dlm WHI aku nengok
    nampak sgt la mcm org kurang berilmu
    hehehe
    takpe la janji dia dpt belajar

  10. cantik lahhh wahh