Monday , September 21 2020

Mila Jirin bengang dibandingkan dengan Adira gara-gara Nubhan?

Si kecik hitam maneh ni bengang gila dengan peminat disebabkan peminat tersebut membanding2kan beliau dengan Adira. Di fahamkan, Mila bengang apabila ada seorang peminat mempertikaikan kebolehan Mila berduet dengan Nubhan dan cuba membandingkannya dengan Adira. Dan akhirnya, Mila telah melabel peminat tersebut sebagai gila dan kurang ajar sebelum bertindak mem’banned’ akses gadis tersebut dari laman Twitternya.

Pendapat kami, perkara begini memang dah jadi asam garam dunia artis. Manusia ni kan berbagai ragam dan kerenah. Chill lah sista. Nama pun artis. Bacakan mesej bengang Mila di twitter selepas ini.

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

One comment

  1. aku xde la suka adira sgt.. mila pon aku x benci.. tp mila ni aku x tau mane best nye suara dia ni.. adira lagi sedap..

counter statistics