Tuesday , September 22 2020

Nora Danish kena saman, Polis traffik tumpang bangga

Agak-agak uols, polis traffik ni betul-betul saman Nora Danish ke? Sanggup pulak kalau Nora kena saman nak bergambar dengan polis tersebut kan? Haha!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

14 comments

  1. polis tu kata sambil menyelam minum air….hikhik

  2. ini betul ke or lakonan drama? jgn plak lelaki ni kena gantung kerja or dapat surat amaran plak sebab gambar ni…

  3. org rumah polis ni xmarah ke

  4. tak salah kalau polis tu nak bergambar dgn artis yg dia minat.pasal saman tak saman itu hal dia kalau nora danish buat silap polis kene saman la..asik nak mengutuk polis jer..aku rasa jenis yg mengutuk polis nie jenis yg dia nak jadi polis tapi tak dapat…hahahahahahahaha.

    • betul x salah nak snap pic dgn artis..psl saman tu no komen la sbb majoriti membe perempuan aku yg buat salah xkena saman asalkan bagi no fon..betul la..yg kata polis tu salah sebab dngki nak jadi polis tak dapat.cm aku juga nak jadi polis tak dapat..kalau tak dah boleh buat buku senarai no fon awek yg wat silap kt jln raya..rugi..tak pun dpt mkn duit kopi sikit2 pun jadi la lama2 jadi bukit

    • betul,memang aku pun rasa mcm tu..jgn nk pertikaikan polisi,kalau nk mtk je polis,aku nk tgk dpt ke tak lulus jadi polis,prebet pun blm tentu lg blh jadi

  5. pelik nd nie cml tp x wife dia x nampk kot…nie ala2 kes mcm lady d n charles….dpt bini cute n cantik tp x nampak…sian2

  6. NORA DANISH CANTIKNYERRR

  7. apsal semua pasal nora ni……..pasal dora explorer tu…….camne plak……………

counter statistics