Wednesday , September 23 2020

Shout! Awards 2012 dari Instagram selebriti Malaysia (11 gambar)

Koleksi gambar Shout! Awards yang diambil dari Instagram artis seperti Noh Hujan, Fazura dan geng CLEPETS. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

18 comments

  1. pelbagai gaya..

  2. yang sedihnya….mostly are muslim and 'forget' to perform solah…..
    sgt sedih….

  3. pakaian tak serupa muslim ……sedey nengok artis2 ni..

  4. kebanyakan yg bepakaian xsemenggah ni adalah golongan isteri…sian para suami dowg nk menanggung dosa…

  5. biasalah tu ARTIS MALAYSIA… mana ada yang TERBAIK…. yang JAHANAM banyak….. perosak agama….

  6. laki derg bg pakai gitu…terime jela akibat..

  7. wow!!! mavelesnyeee…..mmg jahanammm!!!!

  8. Sepesis yg tak ingat ada akhirat…semoga berubah sebelum terlambat..

  9. lututttttt sumer berkerepot…..

  10. artis melayu jer semuanye…entah la

    • ala melayu tu x semestinye agama islam….ape ada pd bangsa…yg perlu kite utamakan ada lah agama..

  11. diorang ni tak cukup duit, itu sebab pakai baju yg tak cukup kain..

  12. Tengok fazura, At least takde la terdedah mane. Noh simple je. sliper je. Aisyah sinclair tu dah pehal?

  13. markonah tonggeng

    nyampah betui ngan Yasmin Hani,

  14. Apasal muka sazzy dlm gamba 1st tu polik bebenor??? Mcm muka pakcik2 tua gitu! Kelakar siot!

  15. Sekeping nye si atilia ek??

  16. dynas muka cam bapok ahaks

  17. macam ratu bapok pulak yg bergambar beramai ramai tu

counter statistics