Wednesday , April 14 2021

Super Kiut: Anak anjing loncat-loncat

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Caption Jep Sepahtu di Instagram sangat #win (1 Gambar)

Jep Sepahtu semenjak ada anak sendiri ni makin kelakar lah pulak. Tergelak2 baca caption gambar …

7 comments

  1. kiut-kiut 🙂

  2. ada magnet kut kat anjing tu..keke..

  3. hahaha…walaupun dia ni haram tapi cumel gak wat mcm tu…ni mesti kes nak masuk tapi tuan dia ttp ngan kerusi..tu dia lompat2..hahaha

  4. comel gila rasa nak peluk! kenapa la kucing tak secomel anjing? hehe

  5. 'mama mama, tolong. saye tak sampai.. tolong tolong'

  6. Acilut at at, acilut kucing lompat,

    Nestum, nestea

    Pak Ali tukang cat…