Friday , October 30 2020

Super Lawak: Realiti kaunter bayar di hypermarket

The truth. This is fukken reality aiite? Especially Tesco & Carrefour. Puiiiiiiiiiiiiiiii!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Caption Jep Sepahtu di Instagram sangat #win (1 Gambar)

Jep Sepahtu semenjak ada anak sendiri ni makin kelakar lah pulak. Tergelak2 baca caption gambar …

8 comments

  1. haha .. pe daaa… lol

  2. Puiii tesco shah alam.. Konon barisan tak lebih dari 2 orang. Puii.. Emo plak aku. Haha

  3. memang puiiii la. kekadang tu rasa mcm nak tolong bukak 1 kaunter jd cashier kat situ.

  4. mender ni? xphma ku..haha

  5. btul tu…tu blum kira yg nyembang..dah tau yg brbaris tu rmai,cpt la ckt wat keje..ni x..

  6. khamis lepas gi tesco.kaunter banyak buka 2 je

  7. carefour seberang perai.. kaunter ada 36.. bukak 5 je…
    bila tnya kt pengurusan.. diorang kata pelanggan x ramai, x perlu bukak byk2..
    pdahal stu brisan smpai 11-12 pelanggan beratur..

counter statistics