Thursday , October 21 2021

Tag Archives: Lana Nordin

August, 2013

May, 2013

  • 4 May

    Lana Nordin meroyan ditegur berpakaian seksi oleh peminat (3 Gambar)

    Dalam mana kebanyakkan artis wanita di Malaysia mendapat hidayah dan berubah ke arah yang lebih baik. Terdapat juga artis wanita yang masih tertinggal dan tidak menyedari bahawa dunia ini hanya bersifat sementara. Baru-baru ini, Lana Nordin telah ditegur peminat kerana berpakaian seksi di dalam Instagram miliknya, namun di bidas oleh artis itu dalam keadaan yang amat marah. Jelas komen peminat …

June, 2012

October, 2010

  • 8 October

    Gambar Lana Nordin dengan kekasih?

    Kami rase memang patut pun Mak Bedah kami kutuk si Lana Nordin ni kaw-kaw pade entri yang lepas: Lana oh Lana. Mane taknye, satu demi satu cerite bongok pasal die ni makin kerap keluar, berlakon cam tahi juge.. Yang terbaru ni, tersebar pulak gambar-gambar macam ni kat internet. Kami rase-lah kan, mesti sang Lana sendiri la yang sebarkan gambar-gambar die …

September, 2010

  • 5 September

    Lana oh Lana

    Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah. Ok. Siapa kenal Lana Nordin angkat tangan. Rasanya Lana ni lebih dikenali dengan gossip-gosip bongok yang nak menaikkan diri yang tak popular tu.Tak setuju?? Cube bagi Mak Bedah drama yang telah dilakonkan oleh si Lana nie. Ado? Non ado ok? Kali nie lagi best. Sedang asyik mak Bedah …