Saturday , September 19 2020

Tag Archives: Nora Danish

August, 2010

  • 23 August

    Gambar Nora Danish bersama kekasih barunya

    Pelakon kecil molek, Nora Danish heboh dikatakan sedang mengulit cinta dengan seorang jejaka tampan, anak Datuk yang berasal dari Kelantan. gambar kemesraan Nora dengan jejaka yang dikenali sebagai Shahrul itu, mereka sememangnya seolah-olah ada hubungan yang sangat akrab. Kalau tak salah juga, Wangi daripada kumpulan Fabulous Cat pun bercinta dengannya suatu ketika dahulu.

  • 11 August

    (Lawak) Apabila artis Malaysia terlebih makan

    hai uols! Sebelum uols tengok gambar-gambar ni, diingatkan bahawe gambar-gambar ni dibuat hanya untuk berlawak sahaja di bolan pose ini. Bagi yang tak boleh terima lawak ni, sila’lah bawak perabot-perabot dalam rumah pindah dalam hutan hidup bersama beruk. Have u guyz ever wonder if artis Malaysia kite yang cantik sokmo kurus miut bertambah berat? 8 artis yang beruntung kali ni …

  • 4 August

    Nora Danish lentik sedap?

    Yo guys! Tadik bace kat Harian Metro, tajuk die agak best jugak’lah iaitu “Lentik Nora asli”. Nora mane lagi, takkan la Nora yang nyanyi “Di Persimpangan Dilema” yang dah bertudung tu oi. Agak kurang paham dengan tajuk dan isi kandungan yang dikeluarkan tu. Mane taknya. Ni I nak nge’paste’ sket ayat die.

February, 2010

  • 18 February

    Gambar teman lelaki Nora Danish?

    Heboh di internet memperkatakan tentang teman lelaki baru Nora Danish. Betul atau tidak, kita tunggu kenyataan daripada Nora Danish sendiri.

October, 2009

  • 13 October

    Nora Danish bertudung dalam Sumpah Bunian

    Dah comel molek lah tu tengok Nora Danish bertudung dalam rancangan Sumpah Bunian ni. Dalam drama ini, Nora Danish memegang watak gadis bunian yang jatuh cinta dengan manusia biasa lakonan Rizal. Bila lagi kak Nora nak betul-betul bertudung pula dalam kehidupan sehari-hari?

counter statistics