Friday , January 28 2022

Tag Archives: shahz jaszle

June, 2013

  • 23 June

    Krisis tiga segi antara Shahz Jaszle, Puteri & Farah berakhir di sedutan Melodi

    Haih macam drama Bollywood kalau tengok kisah Shahz Jaszle ni. Malas nak cakap banyak sebab hanya mereka yang mengetahui kisah sebenar. Cuma kami dapat simpulkan di sini, seorang anak akan membawa emaknya untuk menyelesaikan masalah diri sendiri kerana hanya ibu akan protect anak tak kira walau ape situasi. Kesian pada Farah tetapi salah dia juga mengejarkan tunangang orang. Bak kata …

  • 22 June

    Shahz Jaszle putus tunang dan masih intim dengan pasangan

    Akhirnya tamat sudah episod drama Bollywood percintaan tiga segi antara Shahz Jaszle, bekas tunangnya Redzwani Puteri dan pasangan khalwatnya Farah. Walaupun keluarga Puteri enggan mengaku bahawa hubungan anaknya dengan Shahz sudah putus, beberapa wartawan dari pihak media telah mendapat maklumat sahih daripada sumber terdekat bahawa perkhabaran itu adalah benar. Keluarga perempuan membuat keputusan dengan memutuskan pertunangan pada 10 Jun lalu …

  • 17 June

    Super Panas: Pasangan khalwat Shahz Jaszle tampil cerita sebenar

    Ha tu dia. Mai dah.. mai dah.. Orang kate dengar sebelah pihak punya cerita je tak adil kan. Dalam rancangan Melodi semalam, pasangan khalwat yang ditangkap bersama Shahz Jaszle akhirnye tampil memberi cerita sebenar. Habislah kau Shahz. Video penuh dan gambar selepas ini.

  • 3 June

    Video Shahz Jaszle memberi kenyataan mengenai isu ditangkap khalwat

    Shahz Jaszle bersama tunangnya telah diterjah oleh krew Melodi untuk mendapatkan penjelasan mengenai isu khalwatnya dalam rancangan itu semalam. Menjawab dengan lagak kool, Shahz menegaskan bahawa dia di fitnah dan diperangkap oleh pihak tertentu yang berkemungkinan menaruh hati padanya. Lebih pelik lagi ia berkemungkinan telah dilakukan oleh orang dalam rumah itu juga.

May, 2013

  • 20 May

    Redzwani menunggu penjelasan Shahz Jaszle mengenai isu berkhalwat

    Redzwani, tunang kepada Shah Jaszle, pelakon yang ditangkap berkhalwat di Apartment Taman Sri Subang pada hari Khamis lepas telah mengesahkan bahawa dia bukanlah wanita yang ditangkap berkhalwat bersama. Menurut tunang Shah itu, dia terkejut apabila diberitahu wartawan bahawa Shah Jaszle telah ditangkap berkhalwat. Wani walaubagaimanapun masih tenang dengan berita mengejutkan itu dan masih menunggu penjelasan daripada tunangnya. Shah Jaszle dan …