Saturday , September 19 2020

Tag Archives: Umie Aida

September, 2016

  • 24 September

    Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

    Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. Kali ini tidak terlepas dengan digodam, akaun rasmi Instagram milik Umie Aida pula telah digodam oleh pihak tidak bertanggungjawab.

July, 2014

  • 14 July

    Umie Aida dan suami sudah berbaik semula (4 Gambar)

    Umie Aida dan suaminya, Datuk Paduka Khairuddin telah mengalami pergolakan dalam rumah tangga pada bulan Mei lalu. Gosip timbul apabila Umie membuang semua gambar dia bersama suaminya di Instagram. BACA: Gosip Rumahtangga Umie Aida bergolak, padam gambar suami di Insta Sejak Ramadan bermula dan sejak Umie mulai berhijrah kepada berhijab, hubungan antara suami isteri ini telah kembali pulih. Mereka dilihat bersama ketika …

  • 8 July

    Umie Aida kini sudah bertudung (3 Gambar)

    Umie Aida sudah mulai pasang niat untuk berhijrah sejak menyertai kelas agama tahun lalu. Ia telah membuka hatinya untuk terus berhijab namun berasa keberatan untuk menghebahkan sol penghijrahnya. Apabila ditemubual pihak media, Umie Aida berkata dia bukan sahaja berasa tenang apabila bertudung, malah imej itu membuatkan dia jadi seronok dan selesa. Dia jug menyentuh soal rezeki selepas bertudung dan ia …

May, 2014

  • 6 May

    Gosip Rumahtangga Umie Aida bergolak, padam gambar suami di Insta

    Beberapa minggu sebelum ini, didapati terdapat khabar angin mengatakan hubungan rumahtangga Datin Umie Aida dan suaminya, Datuk Paduka Khairuddin mengalami pergolakan. Baru-baru ini, timbul pula cerita Umie memadam gambar-gambar yang mempunyai gambar suaminya di Instagram. Perkara ini telah menguatkan gosip keretakan rumahtangga mereka. Hasil sumber mengatakan, masalah pergolakan rumahtangga ini disebabkan oleh seorang artis wanita. Umie dan suaminya kini difahamkan …

February, 2011

  • 13 February

    Ok je tengok Erra & Emran dengan aktiviti-aktiviti mereka

    Ditulis oleh peminat. Hanya nak kongsi. Kalau lepas ni keluar lagi gosip kata Erra dan Emran ada masalah, tak tahu la nak cakap apa. Foto ni bukti yang menunjukkan mereka masih bahagia tanpa perlu selalu dipamerkan di khalayak. Agaknya wartawan ni nak sentiasa tengok Erra dan Emran macam ni je kot sentiasa. Baru dikatakan tiada masalah 🙂 Walaupun diorang ni …

counter statistics