Tuesday , October 26 2021

WTF: Daging babi + diet coke

Kajian di-buat di mana daging babi di rendam di dalam air diet coke. Dan hasilnya selepas 2 jam, ulat bergelimpangan keluar dari daging tersebut. Bagi yang tidak dapat melihat video lengkap, sila tengok original video di youtube.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Tahukah Anda: Apple jual baju pada tahun 1980an (14 Gambar)

Pada tahun 1986, dua tahun selepas komputer peribadi pertama Macintosh 128K dikeluarkan, Apple melancarkan pakaian …

15 comments

  1. tak guna akal la ko ni..aku ni da la ngandung..letak video mcm ni..apa laaaaaaaa……

  2. yang ko yana guna akal ke x dah ngandung2 pegi tgk video camni

  3. ntah!! tetbe nk marah.. awal2 lg tittle tulis daging babi lg mau click tgok.. apa daa..

  4. korang semua tak dak akal..

  5. hahaha..bengong..wt takot aku je..ampeh

  6. haha..siot tol la..
    wa kena beb!!
    berderau skjp darah aku…

  7. Babik! buat terperanjat aku je…

  8. bo doh!!! baik ko pergi mampus laa… cam sial loading bo doh camnie…

  9. again again again!!!