Saturday , July 4 2020

Yusry KRU & Ummi Nazeera bercinta? Gambar mesra bersama

Haha! Kami memang gemar tajuk-tajuk yang hawt! Gambar photoshoot terbaru dalam BiPOP pagi tadi mempertontonkan Erra Yusry dan Ummie Nazeera mesra bersama. Lagi gambar penuh kena baca sampai bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

16 comments

  1. biasalah siDUDA GERSANG………tgh cari pasangan….

  2. kejap dgn org tu jap dgn ni..ceh..blah la..dasar artis..ala ni mesti ckp ni juz utk photoshot sj..jgn slh anggap..hakkktuuiihh!!

  3. da macam muke adam lambert da!

  4. sengal la korang ne!!!!

  5. budak2 sengal ayam di atas..sibuk nk komen artis..cermin muka dulu..

  6. wah hensem..rambot yusry like edry…

  7. mcm taruk botox aje..

  8. nsib skrg erra kawin lain..kalau tak tentu makan hati jek..

  9. betul ker nie….yusri dah lama menduda
    http://bit.ly/gBjNyY

  10. aq tak pecaye lah…ummi nazeera bercinte dgn yusri kru aq tak kece lps SPM aq nk cari ummi nazeera hinga jumpe lah….

  11. Ala….Erra pun dah tak hairan la….Sekurang -kurangnya….Erra dah ada anak pun sekarang…Insya -allah tahun ni tambah lagi 🙂

  12. x padan

  13. ni nk promo hikayat merong mahawangsa la…jgn kekwat lebey plak…

counter statistics