Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Linda Jasmin memakai pakaian dedah belakang

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

18 comments

  1. ok lah tu

    • eee…
      x malu ke???
      suami pkai tutup aurat…
      bini pkai mcm sial…
      malu la sikit…
      awk tu orang melayu islam plak tu…
      ko pkir ko mak saleh dok kat barat tu ke…
      pkai pakaian yg x semengah…
      pe,bju kat butik tu smua x ckup kain kew???

  2. kl aku lalu blakang die aku tarik je tali tu..wakakaaka

  3. takpe esok kat akhirat belakang tu kena curah ngan air mengelegak….
    rambut kena tarik kebawah api neraka… tetek kena cangkuk….
    ustaz ckp bukan lama mana pun kena tutup aurat….nanti kat syurga nak pakai apa pun blh…. dorang ni semua tak tau halal haram…

  4. patut q jatuh cintan…
    putih mlepak…nasip tak der panau sopak,kurap

  5. tak pakai sarung tetek ke..hot mama!!

  6. tak yah pakai sarung tetek sbb tetek tak jatuh..wahaha

  7. lantak ko la linda..

  8. best. nanti buat video bagi peminat tengok

  9. bestttt

  10. sejak bile lak aku ade adik..

  11. haha..jeles la tu nama aku nania…hahahaa lol..

  12. ..dan anda masuk sini…
    ..dan anda mengumpat…
    ..dan anda beri pahala anda kepada orang yg kena umpat..

    ..bodoh.

  13. biar la dia. itu hak dia. korang mengutuk ni, xtakut ka kena panah petir. mind ur own bisnes la.

  14. Xpe suami dia suka tanggung dose..

counter statistics