BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Tuesday , May 3 2016
Home / Lain-Lain / Gambar Terkini Rozie Othman (Botox)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-Salsabilla-Safee-Sali-MEDIAMALAYA

Sekitar Majlis Aqiqah anak pemain bola sepak JDT, Safee Sali (5 Gambar)

Safee Sali telah mengadakan majlis aqiqah buat anak perempuannya, Shanika Salsabilla hasil perkahwinan dengan isteri ...

7 comments

  1. Aku sokong. Dulu lawa dari sekarang. Melampau betol cucukan botox dia

  2. dulu lagi manis….wajah asal..
    eee…buat ape la pi cucuk botox sampai muka dia dh macam org baru lepas accident je!

  3. apa lak korang kata mcm tu.
    dia tetap lawa bahkan makin mengancam
    aku peminat dia tau.
    i love you rozie

  4. btl ke botox,zaman skrg byk cara la.mana tau kot dia skrg kurus dr dulu n makan pape jnis ubat ke,krim muka…pake lintah pun mau pe…

  5. ha ah..muke dia mcm mengelembung aku tgk..mcm de angin…mcm belon..hehehe

  6. kalu pakai botox macam ni lah jadi nya..bengkak + sembab ..
    tengok lak si Umi Aida dan Rita Rudani..Rosnah Mat Aris.. sepesen je rupanya..!
    Kelakar..muka macam Karipap tak cukup inti!

    hahaahahahaaa…

  7. botox pn hot gak

counter statistics